Lækker beliggenhed direkte til Storebælt med flot udsigt fra restauranten. Fine, rene værelser med dejlige, faste senge, men tæt på motorvejen og deraf følgende støj 24/7 - i hvert fald i fløj 2. Hvad der bør strammes op på, er den personlige betjening i reception og restaurant! Efter booking (via hotel.com) til overnatning fra tirsdag til onsdag, bliver jeg ringet op af hotellet LØRDAG aften, mens vi er ude til middag, og forespurgt, om vi ønskede at spise i restauranten, hvilket jeg bekræftede. Alligevel var der ikke reserveret bord til os, da vi ankom! Hotellet er vidtstrakt over et stort område, og receptionisten var ikke i stand til at give en bare rimelig beskrivelse af, hvordan vi skulle finde til vore værelser. Jeg havde booket 2 dobbeltværelser som enkelt i samme booking - alligevel blev vi placeret i 2 forskellige fløje i hotellet! Det ville være smart at have et oversigtskort over hotellet, så receptionisten kunne udpege værelsernes beliggenhed og spare gæsterne for at fare frem og tilbage på P-pladsen og lede efter dårligt skiltede fløj- og værelsesnumre. I restauranten kan man vælge mellem buffet eller burger - that's it! Efter gentagne gange at have meddelt op til 5 tjenere, at vi ville bestille mad, når vi var klar til det, bestilte vi burgers tilberedt 'medium'. De blev så serveret 'well done', men var alligevel saftige, møre og velsmagende ligesom fritterne og den hjemmelavede remoulade var helt OK. Servitricen (tjeneren) tilbød os nytilberedte burgers, men det gad vi nu ikke vente på, da de serverede trods alt smagte OK. Vi bemærkede, at det faldt serveringspersonalet - fra tjenerelev til et sortklædt fruentimmer, der kunne være overtjener - naturligt, at gæsterne veg til siden for personalet, når de skulle frem og tilbage med fyldte og tomme tallerkener - uhørt på et hotel/restaurant i denne kategori. Efter middagen bestilte vi kaffe, som serveredes uden sukker, fløde eller teske, som vi måtte opsøge 3 niveauer af tjenere for at rette op.