Storbritannien 160.720
England 120.697
London 19.344
My Bloomsbury
Ankomstdato
Afrejsedato
Sammenlign HotelsCombined med |
Vis kort
World Travel Awards - Vinder 2018

Millioner af rejsende har tillid til, at vi finder det bedste tilbud på hoteller

My Bloomsbury Hotel

11-13 Bayley Street 11-13 Bayley Street, London, WC1B 3HD, Storbritannien Vis kort | Officiel side

Kort
7.9
God baseret på 947 gæsteanmeldelser
Vælg rejsedatoer
Ankomstdato
Check ind
Afrejsedato
Check-out
Værelser og gæster
Bedste prisgaranti
Vi søger på de bedste rejsesider for at finde den billigste pris til dig

...og mange flere!

Om My Bloomsbury

Myhotel Bloomsbury tilbyder 4-stjernet overnatning i London. Det er beliggende en kort gåtur fra Central Saint Giles og Britisk Museum.

Dette stilfulde og moderne hotel har kaffebar, 24 timers roomservice og massage. Trådløst internet er tilgængeligt over hele hotellet.

Myhotel Bloomsbury har 78 værelser, alle er udstyret med en række faciliteter, som vil sikre et komfortabelt ophold.

Stedets spisemuligheder inkluderer GAIL’s Kitchen, som er et bekvemt sted at nyde et måltid. Gæsterne har også mulighed for at prøve en af de mange barer og caféer i nærheden.

Myhotel Bloomsbury er omringet af områdets kendte turistattraktioner, og Leicester Square, Piccadilly Circus og Regent Street er også inden for gåafstand. Det er 20 minutter til fods fra Russell Square Tube Station og Euston Bus Station, hvilket giver nem adgang til og rundt om i London.

God 7.9
948 gæsteanmeldelser

Hotelfaciliteter

Aktiviteter

Massage, Bibliotek

Generelt

Vaskeri, Roomservice, Røgalarmer, Ingen rygning, Restaurant, Bar/lounge, Hurtig udtjekning, Hårtørrer, Aircondition, Døgnåben reception, Mikroovn, Køleskab, Bagageopbevaring, Terrasse/gårdhave, Sengetøj, Håndklæder, Elevator, Minibar, Strygejern og strygebræt, Adapter, Badekar, Body shampoo, Vandflaske, Morgenmad på værelset, Væg til væg-tæppe, Byudsigt, Rengøringsprodukter, Kaffemaskine, Balsam, Skrivebord, Spiseområde, Spisebord, Elkedel, Brandslukkere, Fladskærms-tv, Gratis toiletartikler, Frugt, Opvarmning, Allergivenlig, Allergivenlig pude, Forbundne værelse(r) tilgængelige, Adgang med nøglekort, Køkkenudstyr, Pengeskab til bærbar computer, Aviser, Udendørsspiseområde, Havemøbler, Buksepresse, Eget badeværelse, Radio, Sikkerhedsboks, Siddeområde, Shampoo, Bruser, Badehætte, Hjemmesko, Stikkontakt nær sengen, Sovesofa, Lydsikrede værelser, Lydsikring, Gadeparkering, Te-/kaffemaskine, Telefon, Brødrister, Toilet, Toiletpapir, Tandbørste, Skraldespande, Fjernsyn, Walk-in-bad, Garderobe eller skab, Vinglass, Morgenkåbe, Køkken, Tekøkken, Overvågningskameraer i fællesområder, Café, Pengeskab

Tjenester

Forretningscenter, Portner, Tøjvask, Møde/banket-faciliteter, Vækning, Fax/kopimaskine, Billetservice, Spa

Politik

Kæledyr ej tilladt

Internet

Gratis wi-fi, Internet, Wi-fi i alle områder

Check-in

Fra 02:00 PM

Check-ud

Før 12:00 PM

My Bloomsbury anmeldelser

My Bloomsbury
7.9
God
baseret på 948 gæsteanmeldelser

Opsummering af vurdering

  • Renlighed 8.1
  • Comfort 7.7
  • Beliggenhed 9.2
  • Tjenester 7.4
  • Ansatte 8.4
  • Valuta for pengerne 6.9

Seneste anmeldelser af My Bloomsbury

  • Anonym

    Alenerejsende

    Jan 2019

    Godkendte ophold

    Lovely accommodation at the centre of London

    It was a very lovely hotel at the very centre of London, you can come back to the hotel anytime you want. I stayed in a little bit small room, but considering its location, it is understandable, though a sort of storage/wardrobe would have been nice. Overall, the breakfast was very nice, staff was friendly. A little bit of downside was cleaning or the carpet, as I found out the crumbs of my crisps were lying on the floor for a couple of days and I waited to see whether they will go away, but when I tried to picked them up they all came up with a variety colours of hairs, which was really disgusting. Though the carpet was pretty but better to change them to guarantee the vacuum can be of use. Amenities were great, but sometimes, they just do not replace the used ones. I understand that it was the end of the year and they must have experience shortage in staffing but still better management/ inspection of staff performance would guarantee the stays in the hotel perfect.

    8,8